!! Berlin-EXCLUSIVE

سال ۱۹۹۴-آمریکا: همه طرفدار برزیل بودن و من هیچ وقت دلم با این تیم صاف نشده.اون موقع ۹ سالم بیشتر نبود.ولی لحظه لحظه اون بازی،تمام و کمال تو ذهنمه.هیچوقت صحنه‌ای رو که توپ خورد به تیر دروازه ایتالیا و پالیوکا تیر رو بوسید یادم نمیره.اشکای روبرتو باجو رو هم...

سال ۱۹۹۸-فرانسه: پنالتی دی‌بیاجو خورد به محل تلاقی تیر عمودی و افقی دروازه بارتز...و تمام !

سال ۲۰۰۰-هلند: وقتی دقیقه ۹۱،فرانسه بازی رو مساوی کرد میدونستم که ایتالیا نایب‌ قهرمان میشه.این بار طاقت دیدن مراسم قهرمانی فرانسه رو نداشتم اما چشمای پر از اشک و صورت خونی تولدو و گریه‌های فیوره رو همه روزنامه‌ها چاپ کردن...

سال ۲۰۰۲-کره جنوبی:ایتالیا با همکاری صمیمانه تراپاتونی و بایرون مورنو(داور) به میزبانی باخت که اگه تو نیمه نهایی با آلمان بازی نمیکرد،احتمالا به فینال هم میرسید !

سال ۲۰۰۴-پرتغال: تبانی واضح سوئد و دانمارک و قوانین مسخره یوفا در مورد سه تیمی که امتیازهای یکسان داشتن،باعث شد این بار ایتالیا حتی از گروهش صعود نکنه...

فینال سال ۲۰۰۶-آلمان

 

و اما...بهروز عزیز که عکسش رو بعد از بازی امشب اینجا ملاحظه میکنین،یه ۲۰ تومن ناقابل به من باختن.با توجه به وضعیت مالی نابسامانم...در کمال دوستی و شفقت...تا قرون آخرش رو از حلقوم مبارکشون بیرون میکشم !!!

ضمن اینکه جا داره اضافه کنم در یک عدد شرط‌بندی دیگه که البته کاملا اسلامی و شرعی بودش،مبلغ ۸۰ دلار به جیب زدم ! که البته این پول بین خواهر و برادرین! تقسیم میشه چون هر چهار نفرمون در پیش‌بینی نتایج سهیم بودیم.

و در آخر...یووه...یووه من...فارغ از اسم ایتالیا و فرانسه،دیشب در برلین،با ابهت عجیبی خودنمایی کرد.اونجا که زیدان و آنری-بازیکنای سابق تیم-تکنیک خودشونو به همه نشون دادن...اونجا که کاناوارو با صلابت جلوی هجوم فرانسویها ایستادگی کرد...اونجا که تورام اجازه نفوذ به مهاجمای ایتالیا نداد...اونجا که زامبروتا و کامورانزی بارها با نفوذهاشون خط دفاع فرانسه رو آزار دادن...اونجا که فرانسه با مصدومیت ویرا بخش مهمی از قدرتش رو از دست داد...اونجا که بوفن ضربه سر قدرتمند زیدان رو مهار کرد...اونجا که لیپی به همه درس مربیگری داد...یووه فردا به سری B سقوط میکنه،اما این بازیکنا نشون دادن که بدون تلفنهای موجی هم قهرمانن !

p.s. لوپن هم میتونه بره به درک...که فرانسه مدیون ۸ بازیکن رنگین پوست و یک الجزایری تبار بی‌همتاست.

نظرات 18 + ارسال نظر
AmiR SaFavi دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ب.ظ

????????yani momkene
man arezom bod ye jam ghabl az
margam daste in azizan bebinam
ke didaaaaaaaaaaam
shadishon khodesh ye donya bod
vaaaaaaaaaay
didid mohayaye camoranesio chidan
ma ghahremaniiiiiiiiiiiiiiim
horaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gharare sazandeye inja
roze ashora biad emamzade bibi seyed
vaaaaaaaaaaa khoreshte gheyme bepaze
albate ghol dade por gosht basheeeee
manam vaghean nazr kardam ke sharbat bedam
be sine zanaaaaaaaaaaaaa
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
horaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bibi seyed ro ye kohe to atrafe ye shahr to khuzestan
horaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
yani ma ghahreman shodiiiiiiim
vaaay zambrotta dige defa kenar mesesh nis
mese cannavaro nis
mese buffon nis
mese nesta nis
baba nis
nis
donya dige mese ina nadareeeeee
na dare
na mitone biyareeeeeeeeeee

حسین دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.juventus.ir

من هم تبریک می گم
موهای کامورانزی خیلی خیلی باحال بود
خوشحالی های بازیکنان
ولی خیلی حال نکردم چون نمی تونستم اخم های ترزگه و ناراحتی اون رو ببینم.
هر چند ۲۰۰۰ باعث شد ساعت گریه کنم ولی هر چی باشه الان بازیکن یوونتوسه.
به هر حال مبارک باشه
اف گذاشتم واست گفتم که ایتالیا هم قهرمان جهان شد و تو هنوز جواب حرفهای من رو ندادی.
سی یو
بای

حسین دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:48 ب.ظ

راستی کشور دوم ما قهرمان جهان شد

sedArash دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:43 ب.ظ

خیلی خوب می نوسی
شاخ خدا .....جدا معلوم نیست ماتراتزی چی بهش گفته؟

.........شاخ ماتراتزی.......

مرسی گروسو.....

عرشیا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:54 ب.ظ

البته ترزگه هم یوونتوسی بود ها...
اما مرسی ایتالیا...با اینکه خودم هلندو دوس دارم اما قهرمانی حقتون بود.

بهروز دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ

مثل روز برام روشن بود که تو بازی فینال ایتالیا هیچ حرفی واسه گفتن نداره(نگو بهتر از فرانسه بازی کرد که به دلیل درک ناچیزت از فوتبال مجبور میشم به استهزات بگیرم) و بازم مثل روز برام روشن بود که شرطو میبازم.اما طوری نیس,فرانسه تیم من نبود که به خاطر باخت ناعادلانش تو فینال عزا بگیرم.واسه من جام جهانی بعد از حذف آرژانتین تموم شد.اما با این حال از عکس نه چندان مناسبی که برام گذاشتی ممنون,میگفتی عکس رو کارت دانشجوییمو برات میل میکردم میذاشتی.خیلی ترحم برانگیز تر از این بود.ضمنا اینم بگم که این شرطم فقط واسه این بستم که ادامه ی بازیها برام هیجان داشته باشه.چون برای من فوتبال جز هیجان معنی دبگه ای نداره و این بارم به خاطر این هیجان بیست تومن هزینه کردم.لازمم نیس از حلقومم بکشی بیرون,دستات تُفی میشه,خودم اخ و تف میکنم برات.به خاطر سقوط یووه هم متاسفم.اینو جدی میگم.درسته که ازش متنفرم,اما فقط به خاطر تو دوس داشتم یه جور دیگه تنبیهش کنن که امسالم تیمت تو سری آ باشه.هرچند تقصیر خودته,چقدر بت گفتم بیا شیرینی قهرمانیتونو بده؟همون موقع من بت اخطار دادم که آهم دامن تیمتو میگیره که(که تو هم بم خندیدی)حالا بفرما...حالا واسه ایتالیا باز بگو شیرینی نمیدم تا نوار صحبتای لیپی با الیزوندو را هم پخش کنم تو بازار

بهروز دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ب.ظ

ایشالا آپدیت بعدی شب افتتاحیه 2010 دیگه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ب.ظ http://shoopi.blogfa.com

سلام بابا بیخیال فوتی

یه زن سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ق.ظ http://me-justawoman.blogsky.com

حوری جون من که با یه دودوتا چهارتای مضحک فینال رو از دست دادم ... واقعاً‌حماقت محض . ولی از برد ایتالیا واقعاً خوشحال شدم بعد از ۱۲ سال .. میدونی هر ۱۲ سال جام رو می‌برن ؟ جالبه نه ؟

امید سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ق.ظ http://shiva-omid.blogsky.com

سلام حوری جان.
منم بهت تبریک میگم.
واقعا برای یووه متاسفم. امیدوام که نفرستن دسته سه!‌آخه بازیکن هاشو دوست دارم . مثل کاناوارو و زامبروتا.
خیلی خوشحالم که شرط بندی هاتو بردی.
در مورد جام جهانی ۹۴ منم هیچ وقت یادم نمیره اون صحنه ها رو .. من جام جهانی ۹۰ هم یادمه اون موقع ۷ ۸ سالم بود و اون سال هم پنالتی ها حالمو گرفت...خیلی از خاطراتمو زنده کردی..ممنون.
در ضمن عزیز لینک منو اشتباه گذاشتی و هر دفعه میری اون مطلب منو می بینی! من سه باز بعد از اون مطلب آپ کردم :‌))

احسان سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام...
بازم تبریک میگم...خیلی خوشحالم
عکسا توپ بودن.
کامنت عکسام عالی بودن.
پیش بسوی یورو ۲۰۰۸!

سیروس سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:55 ب.ظ http://sj.blogsky.com

ژان مری لوپن بره به درک! موافقم. فقط امیدوارم همتایان وطنیش هم عاقبت مشابه داشته باشن

عرشیا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ب.ظ

آقا جان...با این حوری شرط نبندین!
باختتون که حتمیه ولی اگه خدای نکرده بردین عمرا چیزی ازش بتون برسه.

علیرضا چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام
آدرس email ندیدم تو وبلاگتون.
در ادامه بحث وبلاگ سیروس هر چند که comment من رو publish نکرده هنوز ولی اگه نظر واقعی من و امثال من رو می خوای بدونی سر مقاله امروز شرق رو حتما بخون.
خوش باشی. (۲۱ تیر)

عاطفه چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ق.ظ

دودورو دورودو ایتالیا:دی

بهاره پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:49 ب.ظ

با اینکه دیره ولی مبارکت باشه دختر..شیرینیشم تو دانشگاه میگیریم ازت!

tiny ali جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ

?how i can cry
alex with world cup it is so wonder full
after 16 years i can say only italiya oh my god
oh my god i can not forget your help to Alex
only crying
only crying

آرش یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ق.ظ

کلا در زمینه‌ی فوتبال و اینا که خیلی شبیه داداشتی
در مورد غذا و اونا هم اصلا شبیه نیستی (جناب رف بزرگ، خیلی دوغ دوست داره)
در مورد بقیه چیزها هم اطلاعات کافی در دست نمی‌باشد. دو نقطه دی.
اگه یه لحظه تایتل بلاگ رو نمی‌دیدم، عمرا شک نمی‌کردم که ممکنه آبجی‌ش باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد